Viptel Kundeservice: Hvad kan vi hjælpe med?

Spørgsmål:

Sidst opdateret den: 05-04-16

Jeg har mistanke om, at det købte udstyr ikke fungerer optimalt. Hvad gør jeg?


Svar:

Først og fremmest: Kontrollér at der er lys i alle de pågældende dioder, som skal lyse. Kontrollér at der er strømforsyning. Virker apparatet stadig ikke, kan du via vores hjemmeside www.Viptel.dk fejlmelde dit udstyr. Vores reklamationsafdeling vil sørge for at afhjælpe fejlen hurtigst muligt. Du bedes i den sammenhæng være opmærksom på, at vi har begrænset ansvar, såfremt vore teknikere konstaterer, at der er foretaget indgreb i udstyret/adapteren. Læs mere om dette under vore Vilkår.

Gå tilbage

Få råd og svar af Jakob
Klik her for at bestille et opkald
Bliv ringet op af kundeservice

Bestil et gratis opkald - vi kontakter dig hurtigst muligt.

NB! Din indtastning sendes til os, men gemmes ikke yderligere.

* skal udfyldes.

Bliv kunde hos Viptel

Fordele med Viptel:

  • Billigt
  • Nemt og hurtigt
  • God kundeservice